آموزش کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل (پارت اول)

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل مملو از اسلحه‌های مختلف است که برای استفاده از هر کدام باید نوع و کاربرد هر اسلحه را تشخیص داد. در این مطلب با عمو جم همراه باشید، چرا که قصد داریم بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی کنیم.

کالاف دیوتی موبایل از زمان عرضه تا اکنون پیشرفت زیادی در مکانیک بازی، گرافیک و طراحی اسلحه‌ها داشته است که شناخت هر کدام از بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل نیاز به تجربه دارد. استفاده درست از هر سلاح در موقعیت‌ها و نقشه‌های مختلف ( بتل‌ رویال و چند نفره) باعث پیروزی شما می‌شود و اتچمنت مناسب این احتمال را چند برابر می‌کند.

دسته بندی اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل به صورت زیر هستند:

  1.  Assault
  2. Sniper
  3. LMG
  4. SMG
  5. Shotgun
  6. Marksman

در ادامه به معرفی بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل می‌پردازیم. البته شناخت بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل کار سختی نیست و تنها با چند ساعت تجربه بازی خودتان بهتر متوجه می‌شوید که با کدام سلاح و اتچمنت های کالاف دیوتی موبایل می‌توانید تجربه بهتری داشته باشید.

در ضمن اگر قصد خرید سی پی با بهترین قیمت دارید، می‌توانید از فروشگاه ما یعنی، عمو جم سی پی کالاف دیوتی موبایل را با بهترین قیمت خریداری کنید.

1)بهترین سلاح‌های دسته Assault کالاف دیوتی موبایل

اسلحه AK47

به جرات می‌توان گفت سلاح AK47 یکی از بهترین سلاح‌ های کالاف دیوتی موبایل در دسته بندی رگباری است که برای فواصل دور و نزدیک بسیار مناسب است. همچنین از این گان می‌توانید در بخش بتل رویال و چند نفره ( مولتی) استفاده کنید. از نقاط قوت این اسلحه می‌توان به قدرت بالا، دقت خوب و لگد کم (Recoil) اشاره کرد.

بهترین اتچمنت AK47 در کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه M4

از اسلحه M4 می‌توان به عنوان برادر کوچک‌تر Ak47 یادکرد. عملکرد این اسلحه بسیار شبیه به AK47 هست اما پیشنهاد می‌کنیم که از این گان بیشتر در بتل رویال استفاده کنید. از نقاط قوت این اسلحه می‌توان به قدرت تیر بالا، لگد کم، دقت بالا برای فواصل دور اشاره کرد که هر بازیکن بتل باز با این اسلحه آشنایی کاملی دارد.

بهترین اتچمنت M4 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه AK117

اگر زمانی در بازی اسلحه AK47 را پیدا نکردید با خیال راحت می‌توانید اسلحه AK117 را جایگزین آن کنید و می‌توان گفت این اسلحه از AK117 عملکرد و قدرت بالایی دارد. به جرئت می‌توان گفت AK117 جزو بهترین گان‌های بازی کالاف دیوتی موبایل است که از لحاظ قدرت تیر، دقت برای فواصل دور، لگد اسلحه حرفی برای گفتن دارد.

بهترین اتچمنت AK117 در کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Type25

اگر مسابقات جهانی کالاف دیوتی موبایل را دنبال کرده باشید، سلاح Type 25 جزو پراستفاده‌ترین سلاح مسابقات و بازیکن‌های حرفه‌ای در اکثر مواقع از این اسلحه استفاده می‌کنند. این اسلحه به صورت سه تایی شلیک می‌کند و قدرت تیر بالایی دارد و پیشنهاد ما این است از این اسلحه بیشتر در بخش چند نفره استفاده کنید.

بهترین اتچمنت Type 25 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Killo 141

اسلحه Kilo 141 جزو جدیدترین گان‌های بازی کالاف دیوتی موبایل است که در دو الی سه سیزنه که به بازی اضافه شده و در این مدت کوتاه با عملکرد خوب توانسته جزو بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل شود که در بخش بتل رویال و چند نفره بسیار کاربردی است. از نقاط قوت این اسلحه می‌توان به قدرت شلیک بالا و سرعت زیاد اشاره کرد.

بهترین اتچمنت Kilo 141 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

2)بهترین سلاح‌های دسته Sniper کالاف دیوتی موبایل

اسلحه DLQ 33

در بازی‌های شوتر سلاح‌های اسنایپ بسیار پرطرفدار هستند و اگر اهل رقابت‌های تک به تک باشید مطمئنا باید از اسنایپ DLQ استفاده کرده باشید. این این سلاح جزو بهترین گان‌ های کالاف دیوتی موبایل در دسته بندی اسنایپ‌ها است که در بخش بتل رویال و چند نفره حرفی برای گفتن دارد. از نقاط قوت این سلاح میشه قدرت تیر بالا،‌سرعت عمل در نشانه‌گیری، دقت بالا اشاره کرد.

بهترین اتچمنت DLQ 33 در کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Locus

اگر بخواهیم اسلحه‌های اسنایپ کالاف دیوتی موبایل را دسته بندی کنیم اسلحه Locus در رتبه دوم قرار می‌گیرد. این اسنایپ مانند DLQ قدرت شلیک و دقت بالایی دارد و برای بتل رویال بسیار مناسب است اما در بخش چند نفره مقداری سرعت عمل آن پایین است. پیشنهاد می‌کنیم در بخش چند نفره اولویت خود را DLQ قرار دهید.

بهترین اتچمنت Locus کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه M21

اسلحه M21 با اینکه جزو اسلحه‌های تک تیراندازه اما ساختار شلیک آن پشت سرهم بوده و این باعث شده M21 ساختار متفاوتی نسبت به سایر اسنایپ‌های بازی داشته باشد و طرفداران خاص خودش را دارد. از این اسنایپ بیشتر در بتل رویال استفاده می‌شود و به دلیل شلیک پشت سر هم کمتر پیش می‌آید که دشمن از دست شما فرار کند. دقت این اسلحه بسیار بالا است و در فواصل دور به راحتی می‌توانید دشمنان خود را از بین ببرید.

بهترین اتچمنت M21 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل (پارت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *