آموزش کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل (پارت دوم)

بهترین اسلحه‌‌‌های کالاف دیوتی موبایل

شناخت بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل با آزمون و خطا در بازی‌های پی در پی صورت می‌گیرد که این امر مدت زیادی از وقت شما را می‌گیرد. در ادامه این مطلب با فروشگاه عمو جم همراه باشید،‌ چرا که بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل را به شما معرفی می‌کنیم.

بازی کالاف دیوتی موبایل از زمان شروع تا الان مورد تحسین بسیاری از پلیرهای موبایل قرار گرفت. همین امر سبب شد این بازی در مدت زمان کوتاهی به یکی از بهترین بازی‌های موبایل در سراسر دنیا تبدیل شود.

اکتیویژن تقریبا هر ماه یک به‌روزرسانی برای بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر می‌کند. در طی این به‌روزرسانی‌ها اسلحه‌های جدیدی به بازی اضافه می‌شوند یا تغییرات در ساختار سایر اسلحه‌ها به وجود می‌آید.

در مطلب قبلی، بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل را معرفی کردیم که در آن برخی از اسلحه‌ها نام برده شد. در ادامه این مطلب اسلحه‌های باقی مانده به همراه اتچمنت‌هایشان را معرفی خواهیم کرد که هر کدام برای موقعیت‌های مختلف به کمک شما می‌آيند.

البته فراموش نکنید، برای خرید سی پی، بتل پس،‌ آفر یا باندل‌های کالاف دیوتی موبایل، فروشگاه عمو جم در اختیار شما است تا بهترین قیمت، سریع‌ترین زمان و با امنیت بالا سفارش‌های شما را انجام دهد. برای خرید سی پی به صفحه اصلی فروشگاه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

3)بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل دسته SMG

اسلحه RPD

مطمئنا هر گیمری با سلاح RPD یا همان ۱۰۰ تیر آشنایی دارد و در کالاف دیوتی موبایل این اسلحه چند سیزن است که تغییرات روی آن اعلام می‌شود که باعث شده در لیست بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل قرار گیرد. اسلحه RPD اکثر مواقع در بتل رویال استفاده می‌شود و استفاده از آن را بخش چند نفره پیشنهاد نمی‌کنیم. به دلیل سنگین بودن و سرعت عملکرد پایین احتمال موفقیت شما در بخش چند نفره با این اسلحه بسیار پایین است.

بهترین اتچمنت RPD کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه PKM

این اسلحه جزو جدیدترین سلاح‌های دسته LMG است که بسیاری از پلیرها از در بخش بتل رویال از این اسلحه استفاده می‌کنند. به دلیل دقت مناسب در فواصل دور و لگد کم جزو بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل در سته LMG است.

بهتریت اتچمنت PKM کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

4)بهترین سلاح‌های دسته SMG کالاف دیوتی موبایل

اسلحه mac10

سلاح‌های دسته smg به قدرت بالا و سرعت تیر زیاد معروف‌اند. جدیدترین اسلحه‌ای که به دسته SMG ها اضافه شده MAC10 است که در همان زمان ورود در لیست بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل قرار گرفت. این اسلحه سرعت شلیک بسیار بالایی دارد و در فواصل نزدیک برگ برنده شما است اما در فواصل دور به دلیل لگد زیاد شانس شما را برای پیروز کمتر می‌کند.

بهترین اتچمنت MAC10 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه Fenec

فنک مانند MAC10 سرعت عمل بالایی دارد و در فواصل نزدیک جزو بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل است. همانطور که گفتیم این اسلحه به دلیل سرعت شلیک بالا برای فواصل دور مناسب نیست و تیرها شما خط می‌رود. پیشنهاد ما این است که از این اسلحه در بتل رویال به عنوان گان دوم برای فواصل نزدیک یا در بخش چند نفره استفاده کنید.

بهترین اتچمنت Fenec کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه RUS-79U

هرچقدر از ضعیف بودن دو اسلحه قبلی برای فواصل دور گفتیم اسلحه RUS این مورد را جبران می‌کند. در دسته SMGها اسلحه‌ای که برای فواصل دور و نزدیک بهترین عملکرد را نشان می‌دهد RUS است که باعث شده جزو بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل در بتل رویال باشد. از نقاط قوت این گان می‌توان به دقت تیر بالا، سرعت شلیک بالا و لگد کم اشاره کرد.

بهترین اتچمنت گان RUS-79U کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

5)بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل دسته Shotgun

اسلحه Jak-12

جک ۱۲ جدیدترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل است که در مدت زیادی از مان ورود آن نمی‌گذرد اما در این کوتاه توانسته توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند و در لیست بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل قرار گیرد. این اسلحه برخلاف ساختار شاتگان‌های که به صورت تکی تیراندازی می‌کنند نحوه شلیک آن رگباری است و زنده ماندن دشمن در مقابل شما تقریبا صفر است. از نقاط قوت این اسلحه می‌توان به شلیک پشت سرهم و قدرت تیر بالا اشاره کرد.

بهترین اتچمنت Jak-12 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه BY-15

شاتگان BY جزو قدیمی‌ترین سلاح‌های بازی کالاف دیوتی موبایل است که در طول تمامی سیزن‌های منتشر شده در لیست بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل قرار داشته است. این شاتگان دارای قدرت شلیک بالایی بوده و با یک تیر می‌توان دشمن را از پای درآورد.

بهترین اتچمنت BY-15 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه HS0405

اگر از هر بازیکن کالاف دیوتی موبایل بپرسید که بهترین سلاح بازی کدام است؟ بدون شک سلاح HS را در لیست بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل قرار خواهد داد. این شاتگان را می‌توان به عنوان قوی‌ترین سلاح بازی انتخاب کرد. دقت تیر بالا، قدرت شلیک زیاد و سرعت عمل آن در حملات نزدیک باعث شده این اسلحه ترسناک‌ترین سلاح بازی شود.

بهترین اتچمنت HS کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

6)بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل دسته Marksman

اسلحه SKS

اگر بخواهیم بهترین گان کالاف دیوتی موبایل در دسته بندی Marksmanها انتخاب کنیم، بدون شک SKS این عنوان را از آن خود می‌کند. این اسلحه را می‌توان به عنوان اسنایپ هم در بازی استفاده کرد و به دلیل ساختار شلیک پشت سرهم می‌تواند دشمن را در فواصل دور و نزدیک از پای در بیاورد.

بهترین اتچمنت SKS کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

اسلحه MK2

می‌توان گفت سلاح MK2 از آن دسته سلاح‌ها است که بازیکن‌ها کمتر استفاده می‌کنند در حالی از لحاظ قدرت جزو بهترین گان‌های کالاف دیوتی موبایل است. اسنایپ MK2 به دلیل قدرت شلیک زیاد به راحتی می‌تواند دشمن را از پای درآورد اما نقطه ضعف این گان سرعت عمل پایین آن است که همین باعث شده بازیکن‌ها کمتر از این سلاح استفاده کنند.

بهترین اتچمنت MK2 کالاف دیوتی موبایل:

بهترین اسلحه‌های کالاف دیوتی موبایل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *